وبلاگ

شقاقل گیاهی درمانی در شمال ایران

گیاه شقاقل، از نوع سبزی‌جات ریشه‌ای و متعلق به خانواده هویج است. شکل این گیاه مانند هویج است اما پوست آن کم رنگ‌تر است. شقاقل، از زمان‌های قدیم مورد مصرف قرار می‌گرفته است. این گیاه منبع غنی از آنتی‌اکسیدان، ماده معدنی، فیبر، ویتامین A و مقدار کمی ویتامین‌های دیگر است. این گیاه که نسبت به هویج ویتامین بیشتری دارد، حاوی مقدار زیادی پتاسیم است. در ادامه به بررسی خواص درمانی این گیاه میپردازیم.

داروخانه گیاهی زجاج کلاب

شما میتوانید تمامی بیماری های خود را به سادگی در داروخانه گیاهی زجاج کلاب درمان کنید.
تمامی داروهای موجود در داروخانه گیاهی زجاج کلاب کاملا گیاهی است و هیچگونه عوارض جانبی ندارد.
داروخانه گیاهی زجاج کلاب حامی سلامتی شما عزیزان.

حفظ سلامت استخوان ها

کلسیم موجود در این ماده گیاهی عاملی مهم در حفظ سلامت استخوان های شما محسوب شده و در نتیجه مصرف این گیاه می تواند از شکستگی استخوان جلوگیری کرده و خطر شکستگی استخوان بر اثر پوکی استخوان را به حداقل برساند.

کمک شقاقل به سلامت قلب و عروق

اسید فولیک موجود در شقاقل خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش داده و سلامت قلب و عروق را تضمین می نماید .این گیاه از فیبر بسیار بالایی برخوردار بوده و پتاسیم موجود در آن از افزایش فشار خون جلوگیری می کند. مصرف این گیاه علاوه بر مزایای نامبرده می تواند در کاهش کلسترول و حفظ قند خون نرمال موثر باشد.

کاهنده وزن

مصرف گیاه شقاقل برای لاغری نیز بسیار مفید است .شما به راحتی می توانید از محتوای فیبر و پروتئین بالای این گیاه به منظور رفع سلولیت و درمان چاقی های شکمی استفاده کنید و به راحتی وزنتان را کاهش دهید.

تقویت قوای جنسی به کمک شقاقل

گیاه شقاقل در تقویت قوای جنسی مردان، ازدیاد اسپرم و درمان ناباروری های مردانه نقش بسیار موثری دارد .خوردن ریشه شقاقل خام و شیر نعوظ آور بوده و ترکیب شقاقل ،دارچین ، فلفل ، زنجبیل و مقل ارزق در ازدیاد اسپرم و رفع مشکلات و ضعف جنسی بسیار موثر و کارآمد است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

خوردن ریشه تازه این گیاه بصورت خام در رفع خستگی جسمی، کسالت و ضعف عمومی بدن موثر بوده و می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش توان دفاعی بدن در مقابل بیماری ها تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

داروخانه آنلاین زجاج کلاب

شما میتوانید تمامی داروهای گیاهی موردنیاز خود را از داروخانه آنلاین زجاج کلاب خریداری کنید.
بخش دسته بندی درمانی داروخانه آنلاین زجاج کلاب به شما در خرید داروی موردنیازتان کمک میکند.
تمامی سفارشات شما از داروخانه آنلاین زجاج کلاب در کمتر از سه روزبرای شما عزیزان ارسال میشود.
لطفا پیج رسمی داروخانه آنلاین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *